vineri, 8 octombrie 2010

Spune un cuvant, desenaza un punct, imagineaza-ti orice!





     Mi-ar placea sa fie o alta cale prin care sa pot spune ce gandesc decat cea a scrisului. Pur si simplu nu simt ca stiu sa scriu. Sau cel putin ceea ce scriu nu e in totalitate ceea ce gandesc. Asa ca am gasit o alta cale: Desenul. 
      E destul de dificil de definit avand in vedere ca fiecare "artist" are propriul stil, ca si cand am vorbi limbi diferite. Si totusi azi sunt convinsa ca arta nu e ceea ce vezi si ceea ce ii faci pe altii sa vada! Asta este si motivul pentru care prima postare de pe blogul meu are ca tema arta, pentru mie rapunsul la orice intrebare, punctul de unde poate genera orice alt subiect pe orice tema. 
     Famiie, prieteni, destin, dragoste, magie, muzica, avioane de hartie, calatorii, istorie, fantastic, cifra 7 sau litera C pentru oricare dintre aceste lucruri se poate vorbi sau scrie la nesfarsit, fara a stii unde incepe sau unde se termina insa un desen poate eclipsa usor orice explicatie.
     Sunt perfect constienta ca nu am scris tot ce as fi vrut sa exprim dar stiu ca am rezolvat o parte dintr-un puzzle imens cum un pictor stie cand intalneste modelul sau muzicianul cand instrumentul este bine acordat. Stiu!


P.s. Am uitat sa mentionez ca desenul imi apartine. ;)
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu